1. ELEMENTE DEFINITORII
urzit.ro – este denumirea comerciala a S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Galati, Sat Pechea Com. Pechea, Str. Zimbrului, Nr.50, Lot 1, Corp C1, Camera 2, avand numar de ordine in Registrul Comertului J17/1825/2019, cod unic de inregistrare fiscala 41810063. Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L., prin intermediul magazinului online urzit.ro către cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel: - bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător cumpărătorului; - comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online urzit.ro; - contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).
2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.urzit.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic). O comandă este compusă din următoarele:
bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
specificațiile cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
înregistrarea unei comenzi: se va genera un cod unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
incheierea contractului reprezentand momentul emiterii facturii fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul DARLEN HANDMADE SRL, nu fac obiectul O.G 34/2014;
livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare. Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate. Nota: Comenzile care conţin Card Cadou şi Garanţie Extinsă (de sine stătător) nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.urzit.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile, stocurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Stocul produselor comercializate de către magazinul online urzit.ro este menționat astfel:
STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
DISPONIBIL PE COMANDA: produsul/produsele se vor confectiona la solicitarea cumparatorului dupa cerintele si sepcificatiile acestuia.
ÎNTREABĂ STOC: produsul necesita verificarea manuala a stocului, produsul se afla inca in oferta, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.
INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul urzit.ro. Această informație este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele cu care lucrează urzit.ro
STOC EPUIZAT: produsul nu se afla in stocul urzit.ro.
4. PLATA PRODUSELOR
Plata produselor se poate face numerar in sistem, ramburs (direct catre curier la momentul livrarii comenzii), OP, Card Bancar online.
Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar de debit sau credit, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al urzit.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al urzit.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.
In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant urzit.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.
Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si urzit.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, urzit.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. [...] urzit.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.
5. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină.
Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare, si pot varia de la 2 ore pana la 30 de zile.
În cazul livrărilor prin curierat DARLEN HANDMADE SRL, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei sa fie verificat ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarii comenzii, in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : darlenhandmade@gmail.com. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul/ambalajul cu probleme.
6. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L. și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi: explorarea conţinutului www.urzit.ro reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei; inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.urzit.ro); persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite.
Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului.
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.
O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de email: darlenhandmade@gmail.com
7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Prelucrarea datelor.
8. GARANȚII
Toate produsele comercializate de către magazinul online urzit.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi, handmade.
Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată.
9. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată.
Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizate/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).
Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnate in termenul legal (14 zile) vor fi suportate de consumator.
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului.
10. FORȚA MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul urzit.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii.
Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate în urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispune publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata.
Prezentul regulament a fost adoptat in sedinta AGA din data de 03 ianuarie 2019
Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice începând cu data de 07 ianuarie 2019.
Termenii de utilizare publicati pe site-ul urzit.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către urzit.ro și fac proba raporturilor juridice dintre părţi.
Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de catre Directorul General.
11. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI SERVICII
Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L. distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L..
S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L. ofera produse handmade, facute manual. Prin urmare, fiecare produs este unic la aspect si model.
S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L., a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.
S.C. DARLEN HANDMADE S.R.L. este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.
12. POLITICA DE SERVICE
In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online urzit.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor. Informatiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul DARLEN HANDMADE SRL, dupa comunicarea de catre consumator a documentelor doveditoare achizitiei. In situatia in care clientul intampina dificultati sau nu doreste contactarea service-ului agreat (de operatorul economic), se recomanda redirectionarea produsului in pachet cat mai complet catre punctul de lucru DARLEN HANDMADE SRL in vederea aducerii la conformitate.
Modul de ambalare:
Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare. Consumatorul poate solicita operatorului economic furnizarea materialelor necesare transportului.
Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.
Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.
13. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”.
Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Reviewuri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul paginii contact . Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.